Tuesday 2 October 2012

Disclaimer/Penafian

 
Penafian tentang blog ini, informasi2 yang ada di dalam blog ini : Healthy foods.
 
1. Saya bukanlah ahli farmasi mahupun doktor, jadi segala informasi di dalam blog ini atau fanpage saya tidak boleh dijadikan sumber rawatan kesihatan untuk tujuan menyembuh, merawat atau mencegah penyakit yang anda hadapi.

2. Saya tidak menyediakan sebarang tuntutan ganti rugi, warranty dan assurance di atas pengambilan vitamin yang dicadangkan. Cadangan pemakanan vitamin adalah untuk memaksimumkan penyerapan serta fungsi vitamin tersebut. Ini tiada kaitan dengan perawatan, pencegahan dan penyembuhan sebarang penyakit.

3. Segala tulisan di dalam blog ini @ fanpage saya adalah tiada kaitan dengan syarikat yang menjual vitamin yg dipromosikan di dalam blog ini atau fanpage saya.

4. Semua tulisan di dalam blog ini/fanpage saya tidak bertujuan untuk menggantikan rawatan doktor. Sekiranya anda mempunyai masalah kesihatan yang serius yg memerlukan nasihat doktor dan rawatan susulan, silalah berjumpa doktor untuk mendapatkan nasihat dari segi ilmu perubatan/kedoktoran.

No comments: